reklama

Nie len ľudia, ale aj sviečky sa už vedia tváriť, že sú niečo viac

Dušičky pre väčšinu z nás v sebe nesú veľa duchovného a emotívneho. Pre niekoho je to však aj veľmi dobrý biznis. Kvety, vence, kahance, sviečky, to všetko sa počas sviatkov veľmi dobre predáva. V podnikaní je však niečo dôležitejšie ako predaj. Áno je to zisk a ako som zistil, kreativita niektorých výrobcov "dušičkových produktov" je v jeho dosahovaní naozaj obdivuhodná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

A to taká obdivuhodná, že som na to neprišiel pri nákupe, ale až na cintoríne.

Ako vždy sme okrem módnych sklenených kahancov kúpili aj klasické náhrobné sviečky.

Obrázok blogu

To, že ako klasické len vyzerajú som zistil, až pri hrobe, keď som vyberal z balenia prvú sviečku.


Namiesto toho, aby sa mi prsty pri jej vybraní opreli o dno mištičky, do ktorej bola samotná sviečka vložená, vpadli do prázdneho priestoru. Hneď som sviečku otočil a uvidel v miske dutinu hlbokú takmer do jej polovice.

Skutočne ma to prekvapilo, lebo nikdy by mi nenapadlo, že aj pri niečom takom, ako sú náhrobné sviečky sa niekto bude snažiť nájsť spôsob, ako znížiť výrobné náklady a že sa to vôbec dá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Klobúk dolu pred tým, kto to vymyslel.

Obrázok blogu



Je to ekonomické , pretože keďže tam je sviečky len polovica, výrobca môže o niečo znížiť cenu, vďaka čomu viac predá a tým pádom aj viac zarobí (a my sme spokojn, že sme ušetrili).

Je to aj ekologické , pretože načo by mala sviečka horieť ešte dve hodiny po našom odchode z cintorína, keď to najdôležitejšie je vlastne jej zapálenie a túto úlohu s prehľadom zvláda.

A pritom aj dobre vyzerá. Na nerozoznanie od jej plnších kolegýň. No nie je to obdivuhodné?

Samozrejme že je. Len neviem, prečo mám stále pocit, že ma niekto obabral. ;-)

A takisto neviem, či na budúci rok opať kúpim takéto "imidžovky", alebo rovno obyčajné čajové sviečky, ktoré sa na nič netvária.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len dúfam, že ak sa rozhodnem pre čajové, niekto za ten rok nevymyslí spôsob, ako by sa aj oni mohli tváriť, že sú plné, aj keď v nich bude len polovica náplne...

Peter Marci

Peter Marci

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent pracovného pobytu Vo Veľkej Británii, snažiaci sa pomôcť ľuďom, ktorí to chcú skúsiť tiež. Zoznam autorových rubrík:  AnglickoFinancieSrandičkyPráca v zahraničíHudbaZ uliceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu