reklama

Exotika? Už viem, čo to znamená.

Dnes už asi málokto nazve banán, alebo kiwi exotickým ovocím. V supermarketoch je už toľko nového ovocia podivných tvarov, farieb a chutí, že tú klasiku už pomaly považujeme za svoju. V sobotu sa mi ale dostalo do ruky niečo zvláštne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tvar to malo známy, aj farbu. Len v danej kombinácii mi to nejako nesedelo.

Veď pozrite sami.

Exotika
Exotika 


Keby ste to so zatvorenými očami chytili do ruky, poviete citrón. Keby vám ukázali kúsok šupky, poviete pomaranč, alebo mandarínka.

No a keď to vidíte pred sebou, dá sa len hádať.

Spomenul som si na hádanku s vypínačom a napadlo mi, že ani na tomto sa nemusím baviť len ja.

Môžete si teda tipnúť:
- je to citrón v pomarančových maskáčoch, alebo
- je to mandarínka, prípadne pomaranč na citrónovej zoštíhľujúcej diéte.-alebo je to niečo iné?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Keď to rozkrojím a ochutnám, podelím sa s vami o výsledok.

P.S. Som trochu vo výhode, lebo viem, čo bolo napísané na debničke. Sám som ale zvedavý, ako bude ten zázrak chutiť.

Peter Marci

Peter Marci

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent pracovného pobytu Vo Veľkej Británii, snažiaci sa pomôcť ľuďom, ktorí to chcú skúsiť tiež. Zoznam autorových rubrík:  AnglickoFinancieSrandičkyPráca v zahraničíHudbaZ uliceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu