reklama

Superstar - zábava, alebo zabitý čas?

Slovensko hľadá superstar 3 som začal sledovať preto, lebo jednotku a dvojku som nevidel a chcel som konečne zistiť o čo som prišiel. Zisťujem, že takmer o nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Na začiatku (kastingy, divadlo) to ešte vyzeralo celkom fajna dokonca som to vydržal až po finále. Zvedavosť ma vždy pritiahla k obrazovke, zvlášť keď som už mal svojich Superstar favoritov a chcel som vidieť, ako sa im darí.

Všetko sa to ale zlomilo v jeden večer, keď som kvôli budúcim "Stars" sedel pred obrazovkou od ôsmej skoro až do jedenástej. Za tri hodiny ktoré som obetoval sledovaniu programu som dostal 9 pesničiek, niekoľko porcií reklamy a množstvo výziev na posielanie SMSiek.

Nie že by som sa cítil oklamaný, ale mal som pocit, že čas ktorý som zabil pred obrazovkou som mohol stráviť oveľa príjemnejšie, alebo užitočnejšie.
To ale nebolo všetko, pondelok to zaklincoval úplne.
Aby som sa dozvedel kto vypadáva (jedno jediné meno), musel som si ešte raz pozrieť zostrih toho čo som už videl, vypočuť si to čo som už počul a prežiť "napínavé" ale hlavne dlhé rozuzlenie. Celé aj s reklamou to trvalo trištvrte hodiny. Nie je to veľa na jednu informáciu? Podľa mňa áno.

Ak máte podobné pocity ako ja, ale rovnako vás zaujíma, ako to s našimi Superstar pokračuje mám pre vás dva tipy:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1. Nedeľný program si pozrite z archívu - Nemá to síce čaro "live" vysielania, no výhodou je, že nemusíte pozerať celý program, ale vybrať si len to, čo vás zajíma. Ak sa vám niečo veľmi páči môžete si to pustiť ešte raz.
2. Pondelkové vysielanie pozerať nemusíte, o nič neprídete. Meno vypadávajúceho sa dozviete za niekoľko sekúnd zo Star News na superstar.markiza.sk. Tiež tam nájdete záznam pondelkového programu, keby vám to veľmi chýbalo.

A čo s ušetreným časom? Užite si ho ľubovoľným spôsobom.

Ak patríte k ľuďom, ktorí si tie hodiny pred obrazovkou pozeraním Superstar vychutnávajú pokračujte v tom a to čo som napísal ignorujte.

Dôležité je predsa to, aby sme mali radosť z toho, čo robíme, nech už je to čokoľvek.

Peter Marci

Peter Marci

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent pracovného pobytu Vo Veľkej Británii, snažiaci sa pomôcť ľuďom, ktorí to chcú skúsiť tiež. Zoznam autorových rubrík:  AnglickoFinancieSrandičkyPráca v zahraničíHudbaZ uliceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu