reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Marci

Peter Marci

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent pracovného pobytu Vo Veľkej Británii, snažiaci sa pomôcť ľuďom, ktorí to chcú skúsiť tiež. Zoznam autorových rubrík:  AnglickoFinancieSrandičkyPráca v zahraničíHudbaZ uliceSúkromnéNezaradené

reklama

Financie

Kúpil som si lístok na vlak cez internet

Peter Marci

Kúpil som si lístok na vlak cez internet

Mám rád, keď sa veci hýbu dopredu, preto som sa potešil, keď som sa dozvedel, že už aj lístky na vlak sa dajú kúpiť cez internet a tak som to pri najbližšej ceste vyskúšal. Aké sú moje skúsenosti?

  • 3. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Pracujte v zahraničí, no nezabúdajte na tichého zlodeja peňazí

Peter Marci

Pracujte v zahraničí, no nezabúdajte na tichého zlodeja peňazí

Pracujete, alebo chcete pracovať v zahraničí, aby ste si mohli napríklad kúpiť byt na Slovensku? Vaše ciele ohrozuje posilňovanie koruny. Od pondelka dokonca ešte viac ako predtým...

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu