reklama

Moje hudobné lahôdky (1) The Script

Myslím si, že každý má rád dobrú hudbu, a ani ja nie som výnimkou. Niekedy sa mi ale stáva, že skrátka nemám čo počúvať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nie že by naozaj nebolo čo, ale občas mám pocit, že už mám všetko opočúvané a žiada sa mi skrátka "čerstvej krvi".

Občas niečo zachytím z rádia, ale to nemám vždy čas počúvať, preto sa radšej pýtam kamarátov, čo práve počúvajú oni, alebo si pozerám hitparády na internete a potom hľadám videá cez YouTube. Potom sa cez "Návrhy" preklikávam cez ďalšie a ďalšie videá, čím strávim niekedy aj pár hodín.

Preto sa vždy poteším každému tipu na niečo NOVÉ a DOBRÉ, pričom NOVÉ neznamená, že to musí byť hneď novinka, ale malo by to byť nové pre moje uši. Pokojne to môže to mať aj 10 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto seriáli s tipmi na zaujímavé skladby, hudobníkov alebo kapely sa chcem podeliť o to, čo som objavil.

Je jasné, že pre každého znamená "dobrá hudba" niečo iné, preto si nerobím nádeje, že to, čo tu budem dávať sa bude páčiť všetkým. Verím však, že sa nájde aspoň pár ľudí, ktorí sú rovnako hladní po novej hudbe a majú podobný vkus.

Nedávno som objavil kapelu The Script a tu je od nich niekoľko, podľa mňa veľmi vydarených vecí:

We Cry

Breakeven

The Man Who Can't Be Moved

Peter Marci

Peter Marci

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent pracovného pobytu Vo Veľkej Británii, snažiaci sa pomôcť ľuďom, ktorí to chcú skúsiť tiež. Zoznam autorových rubrík:  AnglickoFinancieSrandičkyPráca v zahraničíHudbaZ uliceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu